måndag 25 april 2011

Avtrillade öron

Mycket ska man få höra innan örona trillar av sägs det.
Några "nära örat" exempel från denna helg kan dock vara:

"Nej nu får ja int äta nå mer ölkorv, jag kan ju bli full!"

"Saaaannaa?, har du silikon i dina brööst?"
(Haha whaaat? blev helt ställd av att höra detta från en nioårig buse. Vart är dagens ungdom på väg liksom!:O )
Svaret? "Hoooost hoost, Öhhh, nää verkligen inte"

"HAHAHAHAHA, Den här snögubben har punkajehår!"

"DU FÅR INTE PUSSA MIG! Näähääj, det får du inte...", sen efter en liten stund..."Näj pappa, jag går inte och lägger mig! om inte Sanna blir med och ger mig en puss!"
(snabba vändningar är det ;) )

Och hallå hallå.
Jag tror jag hört den mest chockerande liknelsen av mig själv på år och dag (och denna var det inte ens nån liten spillivink som hävde ur sig, utan en fullvuxen karl)!
Ska man skratta eller gråta?;)

Lika som bär?



"Men hörrni, ser ni inte vem Sanna liknar?
Ser hon inte lite grann ut som hon Fiona i Shrek,
eller hur?
Lika söt å lugn och snäll!"

Nu tar det gröna träsktrollet natten och låter öronen växa fast igen. HAHAHAHAHAHA

Inga kommentarer: