torsdag 12 mars 2009

Tjockis talk.

Snööö, ännu mer snööööö! "/
Jag längtar grymt efter våren. Ljuset, värmen, asfalten!
Åhh, bar asfalt...cykel- och springturer!

Känns som att jag står helt still när det gäller träningen just nu. Wollyboll och simning har det blivit denna vecka. Inge skidor, boxning eller crosstrainer.
Känner mig riktigt laaaat!
Det har visserligen varit mycket denna vecka. Med jobb, utflykter och umgåsning. Något jag saknar vissa veckor, så det gör inte så mycket med en lat-vecka just denna vecka.

Helnöjd blir jag om jag lyckas gå +-0 denna vecka. *håller tummarna*

Jag har bestämt mig för att ta tag i allt lite mer på allvar igen nästa vecka. Nu blir det till att börja med tränings-schema igen. Något att följa, precis vad jag behöver! :)

Jag har sagt det förut, men säger det åter igen: Gasen i botten!
Nu ska resten av tjockis- Naannii bort, en gång för alla! :D

Ledig helg väntar efter morgondagens jobb. uberskönt. Nu ska här umgås, skrattas, skidas och Spelas sällskapsspel! :D

Inga kommentarer: