fredag 6 mars 2009

23:e veckan. Hej och hå.

Puh puh puh... Fredagens heldag avklarad.

Börjar bli trött på att jobba till kvart i 8 varenda Fredag. Försökte räkna ut hur många Fredagar jag gjort det nu, och eftersom almanackan inte räckte "tidigare" än i slutet av December kunde jag bara räkna fram till att det var min 11:e kvällsfredag på rad (om man räknar bort annandag jul). Som det ser ut på schemat har jag 16 på rad. Puh puh puh....
Men nu har jag iaf nämnt det för min söta chef, så kommande schema blir det förhoppningsvis ändring! :)

Haha, tänk att jag klagar så jävligt.
För allt. För ingenting. På allt. På inget.
Att vara ledig är bajs. Att jobba är jobbigt. Aldrig är jag nöjd. ;)
Fast det är jag faktiskt egentligen, även om det inte låter så här på bloggen.
Klaga bör man, annars dör man vettni! :)
Helnöjd!

Nöjd, inte direkt helnöjd, men ändå nöjd, är jag över veckans vikt och mått också.
+ 0.4 Är inte dåligt för hamburgertallrik gånger 3, drinkar till 1000, godis och en flööötig pizza på det.

Veckans vikt och mått:
Vikt: 82.0 kg (+0.4)
Midja: 88.5 cm (+-0)
Byst: 106 cm (-1)
Mage: 93 cm (+-0)
Höft: 98.5 cm (-0.5)

Dags för nya kämpar-tag. Förkylningen är förövrigt borta, så nu är det gasen i botten som gäller! :)

Men först mina damer och herrar. En hel-lugn kväll med vännerna. :)

Det gör mig helnöjd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
och tack för grattiset "Bröd tjejen".. Ja hoppas att de ordnar sig för dig med fredagarna nu,bra att du sa till..
kram Städtanten