torsdag 19 mars 2009

Ring klocka, ring!

Jag har köpt en VÄCKARKLOCKA! En riktig!
Kanske kan jag komma upp om mornarna med en sån tänkte jag. Kommer inte direkt bli goda mornar framöver med denna jäkla mistlur, men förhoppningsvis kommer jag upp i alla fall... Om den nu ringer, skall sägas, för den verkar inte riktigt vara fullt pålitlig.
Ibland ringer den, å ibland inte. Men fin är den, ett +! :)
Knas.
Nu får jag köra med både väckarklocka och 5 alarm på mobilen... DÅ lär jag väl komma upp, hur trött jag än är! Eller?

Annars har dagen varit riktigt bra för att vara ledig. Två långa promenader i solen har vi hunnit med Djin och jag. Sammanlagt 2 timmars promenix, såå skönt. Men jag saknar den hårdare träningen... svettningarna, känslan! "/
Var till verkstan och betalade lite räkningar åt Jimmy å lite smått å gott.

Tog en road-trip till Ludvika för att umgås lite med Pis och Carin. Asfalt, bar väg, utan snö, is och jävelskap...Oh I LIKE! :D
Vi flööötade i oss en hel del mat på bufén på China. Friterad kyckling, ris, wok å jordnötssås...YUMMIE!
Tog en sväng på stan, och en lång sväng inne på Eastwood tattoo...2 kilo kvar till tatuering ju. Bäst att komma fram till ett exakt resultat snart. :)
Pis och Marcus passade på att få lite skrot i satt i kroppen, och jag bara drömde mig bort bland nålar, färg och motiv. Nu får det allt ta å försvinna 2 kilo till, så jag kan boka tid! :D

Dagens bästa kommentar kom från en bilåkande underbar faster när jag var ute och gick. Hon saktade ner, vevade ner rutan, sen kom det:
- Va liten du ser ut!
Ahhhh, faster! Tack <3
Happy-face ever after! :D

Bli frisk nu Naannii! Så fortsätter vi resan mot lättare tider!

Inga kommentarer: