söndag 15 mars 2009

idioti finns även här...tydligen.


Oj, vilken helg det blev.
Full av allt man kan tänka sig: Festerier, hårfärgning, soffliggande, road-trips, umgåsning och skoterturer. Full fart!

En riktigt trevlig helg har det faktiskt varit, bortsett från överraskningen jag fick då vi kom hem från gårdagens kvälls-road-trip på festligheter i Björbo och Järna... Nån JÄVEL har knackat en av bakrutorna i Jimmys bil! Utan att ta någonting (låg en dator där baki), samtidigt som alla dörrarna var upplåsta och Jimmy låg här inne i soffan!
Jag bryter ihop.
GAAAAAAAH, idioti!

Söndag idag, och Dagen till ära bestämde jag och Jimmy oss för att ha en egen dag, bara vi två.
Med strålande sol fanns det ett säkert kort...Skotertur med hamburger-grillning! :D
Kameran var ett måste:

Underbart väder! :D

Göööött flöt
Gnutta mycket snö har vi på höjderna


Helt Underbar dag! Välbehövd för oss. Tack älsk! <3

Och träning då? Ja ni...den har jag inte sett röken av! ;)
Min kära mamma och syster kom på att man kanske skulle grundvalla skidorna innan man börjar använda dem. Smarrt!
Hörreni...veckans vikt föressten... 82.0 kg och +-0.
Jag är helnöjd för en vecka som denna.
Dags att börja jobba på det hela igen! :) Här vill jag ju inte stanna för sjuttsingen!

Söndags mys med Darling väntar.
Tack och hej.

Inga kommentarer: