söndag 8 mars 2009

När livet rullar på

Livet rullar på riktigt bra för Naannii.
Glädje sprider sig gång på gång inom mig, utan någon som helst anledning, och avslutas i ett stort fett smajl!
Nykär har jag visst blivit också...I min älskade sambo! Kan inte sluta le när jag tänker på honom. Nykär igen, efter 2 år! Knas. Kryssningen var nog riktigt nödvändig för oss tror jag!
Helnöjd är jag.
Glad både inombords och utanpå.

Konstigt. Då så många i min närhet går igenom ett helvete just nu. Det är deppiga tider i vänskapskretsen. Totalt.
Får dåligt samvete då jag går runt, mår så bra, och livet är på topp, när jag vet hur sämst några av mina närmaste mår.
Men samtidigt är det kanske det som behövs. Kanske är det meningen att jag ska må så här bra, just nu, för att jag ska kunna hjälpa och stötta de som behöver det.
Det sägs ju att allt har en mening.

Vännerna, varesig ni mår bra, eller dåligt...så finns jag alltid här för er.
Tvivla ALDRIG på det!<3

Syster...Jag älskar dig. Vi fixar det här, tillsammans! <3

---

Riga-resan är gjord. Och jag börjar redan blicka framåt. Mot nästa resa, vartän den nu går. Utomlands med älsk vill jag. Spara lite pengar först bara. :)

Jag är halvvägs på min viktresa. Somliga säger att det räcker nu..."Annars är du inte Sanna längre ju" säger dom.
Men inte är det väl mitt skal som är jag? Min kropp är bara en sköld, som skyddar mitt inre. Det som ÄR jag. Ibland gömmer den tillochmed mig själv som person. Gör mig osäker på mig själv, och gör att jag inte vågar.
Då försvinner jag väl inte om jag går ner mer i vikt? Det borde ju bara betyda att jag blir mer Sanna när kilona rasar. Den jag SKA vara?! :P
Nej, inget och ingen ska få stoppa mig nu...Inte förns jag nått mitt mål!

Beck är på tv. Jimmy ligger och tjatar om mys... Och Ja, vad gör man?
Inte sitter jag då kvar här länge till heller! :D
Jag är väl ingen idiot!

Osammanhängande inlägg. I know. Men vad gör det. Ingen tvingas ju att läsa den. :)

Älskade läsare, vänner och familj.
Ta hand om er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att läsa att du mår så bra! Och det är ju tur att du gör det så du finns där för mig. Hoppas du får ha det så här bra länge! Puss

Sockiss sa...

det är du som bestämmer när det är nog. som en vän sa till mig, du är bara temporärt tjockis, för du är inte tjock på insidan... och det tycker jag är bra sagt. för man vill väl se ut som man känner sig väl?

Anonym sa...

Hej
Missade du beck för älsklingens skull hahahaa fy på dig,beck som är så bra haha...Ja du får säga som jag säger de är bättre att vara tjock där de syns än där de hörs..
Syns kram Kicki (Städtanten)

Sonja sa...

Tänk ALDRIG ens tanken att du ska ha dåligt samvete för att du mår bra, din toka ;-)!! Du vet ju också hur det känns att må sämre, eller hur ? Vi är alla starka innerst inne, men alla har inte alltid kraft att orka allt..Då kan den, som för tillfället, är starkast, hjälpa den som, tillfälligt, är svagare - det är nog det som är meningen, tror jag:-)..Ja, du vet ju hur jag menar!
Det kostar så lite att låta någon veta att man finns där, men är värt så otroligt mycket..
Du har varit jätteduktig i din kamp mot kilona och du känner / ser ju att det ger resultat..var nöjd och stolt och njut av det nu! Du hinner vidare i "lagom" takt, du behöver inte stressa :-)..
Kram från fastra di;-)..