tisdag 31 mars 2009

Efter snö kommer...regn!


Ljuset är tillbaka!
VÅREN!
Var länge sen man kunde goona sig i ljus när man jobbat en heldag. Alldeles för länge sen!
Ljust klockan halv 8 på kvällen. Känns helt otroligt! Guu så gooonit!

Regnat har det gjort idag också.
Blandade känslor.
Var så skönt att känna regnet igen. Skönt att slippa den iskalla kylan.
Men vad händer nu med skidspåren? och mitt 2-mils mål för vintern?

Ska det helt enkelt regna bort? "/
Eller hinner jag?
Ledig Torsdag. kanske ska man satsa stenhårt då!? Om nu skavsåren kan försvinna innan dess. Jag vill ju klara det!
Jäklans alla förkylningar som stoppat mig hitills! :(

Nu är det gasen i botten som gäller (haha, som om jag inte sagt det förut va!?).
Jag måste bara!
Orkar inte stå och trampa på samma ställe längre. Vill nå nya vikter, nya mål!
Ska det va så jävla svårt?

Tänkte vila mig idag, så jag orkar köra fullt ut imorgon kväll och på Torsdag när jag är ledig.
Nu lär det hända nånting med kroppen snart, annars kommer jag balla ur å gå ned i en svacka igen känner jag.
Bra ändå att man kan lära känna sig själv så bra, att man hinner stampa gasen i botten och ratta upp, innan det är för sent.
Det gäller bara att ta tag i, och verkligen göra det också!
Nu ska jag NEEEEEEEEEER!
Om än inte mycket, bara lite, så jag känner att jag har kontroll igen!

Kom igen Naannii, Det blir kul!

Nu lär jag dra röven ur den här jäkla vaggan jag hamnat i.
Vem ska annars göra det åt mig?

----
New York resan...Jag har nog inte riktigt snappat upp det ännu.
Kommer nog när den börjar närma sig.

Sussa.
Oh yes!

Inga kommentarer: