fredag 20 mars 2009

Hundskit eller sötsak, spela roll?

Jag kom upp! :D
I tid och allt. Så jag hann gå en 45-minuters promenad som "förr i tiden" och ta det lugnt innan jobbet.
Wihoooo!
Kanske var väckarklockan lösningen på mina gå-upp-problem!?
Bara jag inte vänjer mig med oljudet så som jag vant mig med mobilalarmet.

Gåuppandet gick alltså bra... men vikten då?
Mjaa ni... Det går åt fel håll för Naannii just nu. "/
82.4 kg på vågen och ett plus på 0.4 denna vecka. Boooooring!
Men vad gör man med alla dessa djävulsförkylningar hasandes efter en hela tiden?

Har också märkt att jag har minst dubbelt så svårt att hålla mig till bra mat när jag är hängig. Äter onyttiga saker, trots att jag många gånger inte ens känner vad det smakar av dem pga. förkylningen. Hur smart är det på en skala från 1- 10?
Då skulle jag ju lika gärna kunna äta nått nyttigt...eller varför inte hundskit?
Spela roll då liksom? ;)

Näe, nu är det dags att bli riktigt frisk!
Vägarna är bara och våren är på ingång. Cykling, joggning och långa promenader står för dörren!
Då kan man inte vara så här kaputt.
Särskillt inte då man planerar att tappa ett X antal kilo till innan sommaren.

Gasen i botten nu, så kanske det kan bli helt nya kläder i garderoben innan sommaren är över. Ullared väntar så fort kilona är borta! (Försöker "morotsprata" mig själv).
Åhhh, Ullared! :D

Dagens vikt och mått:
Vikt: 82.4 kg (+0.4)
Midja: 88.5 cm (+-0)
Byst: 106 cm (+-0)
Mage: 96 cm (+3) :O :O :O
Höft: 100 cm (+1.5)

Myskväll.
Sussa.
Oh Yes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men du är jätteduktig ändå..Inte kul att vara sjuk de är lika här så dålig som jag varit nu har jag inte varit på flera år..Så de är väl nå skit som går. Ja man får hoppas att man blir frisk i sommar... Kram kram Städtanten.
Hoppas vi syns på måndag känner mig inte bra än men har ju söndagen också att kurera mig på.