måndag 30 mars 2009

Det är inte sant!!!?

Idag har jag spelat skitrolig wollyboll och vunnit en resa till New York.
Japp, så var det inte mer med det.

Haha, skojja bara....

Fast inte om att jag vunnit en resa,
men att det inte var mer med det.

HERREGUUUUUUUUUUUUUD people!
Jag har vunnit en resa till New York! :O
Det är sant! På hedersord! Helt sjukt!

Coop hade en tävling där man skulle nominera någon arbetskamrat till bästa kundbemötande. Den som vann och den som nominerade skulle få åka på resa.
Jag satt i Fredags och nominerade mina älskade jobbarkompisar, en efter en. Tröttnade på att bara skriva "hon är...." blablabla... hela tiden, så jag började rimma.

När jag kom in på lagret idag stod Lisa (min chef) med telefonen i den ena handen, och den andra handen viftandes i ansiktet. Nerför hennes kinder rann det tårar.
Trodde först något hemskt hade hänt...men näe, vi hade bara vunnit en resa till New York den 22-27 Maj, med allt betalt (utan shoppingen förståss)!
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEET!

Gaaah, tror inte jag fattar än vad stort det här egentligen är! :O

Lilla skit-Naannii in the big apple för fan! Hur ska detta sluta?

---

Näe, nu måste vi lämna detta samtals ämne, annars spricker jag av nervositet och förväntansfullhet.

Till något mer vardagligt...
Wollybollen! :D

Idag slog vi rekord i antal spelare... 16 stycken!
Halva Fredriksbergs invånare nästan (liten pytte överdrift).

Grymt skoj! Det blir bara skojjigare för varje vecka som går!
Kom å va med? :)


Denna dag har helt enkelt varit sjuk rakt igenom. Blev nästan för mycket med allt.

En lite lugnare dag imorn tack. Annars kommer jag å starv å snart!

Det är sent. För sent för en Måndag med heldag på schemat imorn.
Måste sussa.

Skriver mer imorn. När det hela kanske har hunnit sjunka in lite i min trögtänkta skalle.


En annan sjuk dag i Naannii's liv är förbi...

4 kommentarer:

Sockiss sa...

oh, ett litet skrutt i ett stort äpple... jag bliv avundsjuk. själv får man vara en stor aubergine i ett katrinplommon... =( duktig du e förresten! snart 10kg!

Anonym sa...

GRATTIS hoppas att ni får det jättekul over there.

Kramis från Papi o Stina

Tove sa...

Oj, kan sånt hända? Gud vad avundsjuk jag blir! Stoort grattis!

Asplövspuls sa...

men guuud vad sjukt, vad avundsjuk jag blir!! såg också den där tävlingen men orkade inte engagera mig i den, tänkte som vanligt att jag ändå inte skulle vinna, och så vinner du! kul med någon som man "känner"! GRATTIS!!!

ps. det stavas volleyboll ;D, jag brukar känna mig så dum när jag inser att jag stavat ett ord fel, så jag tänkte bara bespara dig känslan ^_^ ds.