torsdag 14 mars 2013

Full rull, kolbull

 Ujijuj,
det är en hektisk vecka det här!

...Inte så mycket jobb dock,
jobbade 7 timmar i Måndags,
annars har det bara vart halvtid!
...Lite lagom kul! "/

Men ja,
jag verkar då lyckas underhålla mig om dagarna ändå som det verkar...

I Tisdags var vi till Mora och lämnade tillbaka demo-maskinerna vi lånade av Polaris förra helgen,
...och igår tog vi en riktig långsväng jag och karln.

In till Ludvika för å vresa upp musa och skaffa nya p-piller,
runt omkring för att hämta sponsorgrejer till helgens familjedag med skoterklubben.
Till Hedemora för att hämta grejs som Rob skulle ha,
ta en fika hos Janne och Anneli,
en kort vända på stan.
Sen till Borlänge för en matbit, nya skor, hårfärg,
och köp av ny dyyyyr ögonskugga för att ersätta den min kära lille kissemiss lyckades ha i golvet. ^^

...Å så handla ingredienser till Lördagens kolbullar, förstås!

Var halvens långt efter läggdags innan jag till slut landade på kudden.

Å så idag...
diskning, tvättning och storstädning så att det är fint till helgen!

Det är ju inte bara så att det är skoterklubbs-grejs på Lördag...
 ...utan det är liksom så att det faktiskt är Robs födelsedag också! :)
Så jag skulle tro det ska försöka passas in med tårtkalas och annat kalasande med,
bland allt annat ståhej!

Hujeeeedanemig,
den här veckan känns det att man lever! ;)

Imorgon blir det heldag på jobbet i alla fall,
och efter det lär det väl bli de sista förberedelserna inför Lördagen...
10 kilo fläsk ska hackas, 20 kilo mjöl ska bli kolbullesmet,
alla priser ska organiseras,
och tävlingarna ska fixas klara.
Haha, hej vad det går!

Längtar en gnutta till Lördag kväll,
då man kan slå sig ner med en cider i näven,
fira Robbens födelsedag,
och bara pusta ut! :)

Inga kommentarer: