tisdag 26 mars 2013

Som en blodigel på törrt skinn

Slutat jobbet alldeles för tidigt (enligt mig) idag också...
Tog en längre promenad hem för att få lite frisk luft och njuta i solskenet.
Samlat vuxenpoäng genom att ringa runt och sitta i telefonkö flera gånger om.
Försökt låta lite så där sur som jag är för feg för att lyckas med.
(Och jag lyckades inte idag heller kan jag tillägga.^^)

Hatar när man måste ringa och tjata för att det ska hända saker...
Speciellt när jag gjort allt jag ska,
och när det egentligen är andra som ska se till att resten blir gjort!
Men men...
eftersom det ligger i mitt intresse (tydligen mer än de andras) att få de här sakerna klara någon gång inom den närmsta framtiden så jag slipper tjata mer sen ,
så lär jag väl ligga på som en blodigel på törrt skinn nu då! ^^

Nu tänker jag gå ner och ta mig en dusch och göra mig i ordning så jag är klar att åka på en liten tripp så fort Rob kommer hem.
Kommer sitta väldans fint med en liten roadtrip i solskenet känner jag!

Woop woop! :)

 


Inga kommentarer: