torsdag 14 mars 2013

Undrar sa flundra, om gädda är en fisk...

Ja ni,
Den stundande Rob-födelsedagen närmar sig med stormsteg,
och jag har funderat jagvetintehurlänge på vad man skulle kunna ge en sådan spillevink i födelsedagspresent.

Men näääe,
Nada!

Det svåraste med Rob,
det är att han aldrig säger att han skulle vilja ha nånting.
Jag menar, 
jag själv tycker jag häver ur mig stup i femteminuten vad jag skulle vilja ha när jag ser något. ^^

Men nähäänää,
här heter vi Rob och håller snattran,
och skulle han någongång (typ sisådär en gång i halvåret) faktiskt "råka" häva ur sig att:
"En sån här skulle jag behöva...", eller "Jag vill ha en sån där..."...
Jaaaa, då hinner man inte mer än tänka att "ahaaa, nu vet jag vad jag ska köpa åt honom nästa gång ett present-tillfälle dyker upp!",
innan han köpt det själv!!!!?

Va!? Va är de för stil egentligen?
Förstöra varenda bra present-tillfälle på det dära viset!
Fy skäms!  

Helt värdelöst, om jag får säga det själv! ^^ 

...Jag vet allvarligt talat bara 2 (TVÅ ynka!!) saker han jättegärna skulle vilja ha,
men nej, han kan varken få en ny bil,
eller en ny skoter av mig i present,
tyvärr! ^^

Alltså, förstår ni mitt problem?
Vad sjutton gubbar köper man till en sådan karl?

Hjäääälp?

Inga kommentarer: