söndag 17 mars 2013

Hörselövande diskussionsämnen

 Gårdagskvällen slutade hemma hos Johan och Petra tillsammans med en hel hoper med folk.

Hahah,
 jag älskar blandningen av diskussioner som blir när vi träffas så där...!

Igår till exempel,
så fick sig allt ifrån skoter, bilar och släpvagn,
till stora tuttar, partytrick och ismaskin inbyggt i kylskåpet,
 en plats i listan "kvällens diskussionsämnen"!

Det gällde att spetsa öronen och hänga med i rätt diskussion för att undvika missförstånd,
...för alla de här ämnena pratades det om,
samtidigt!!! ^^

Men jaa,
vad ska man säga?
koncentrationen fick sig en träning i att hålla hörseln på rätt plats runt bordet i alla fall,
och ännu en heltrevlig kväll kan läggas till i mitt just nu så underbara liv!
(det är fan väldigt sällan jag har något negativt att ordbajsa här i bloggen den senaste tiden har jag märkt!)

Och jag tror allt att karlakarln i huset blev galet nöjd över födelsedagen när den lyckades innehålla både skoteråkning, firande, öl, goda vänner och roliga pratämnen! :)
(vem skulle inte vara galet nöjd över en sån födelsedag menar jag?^^)

Tröttheten tog däremot ut sin rätt en gnutta tidigt efter denna heldag,
och det blev minsann en rätt tidig kväll ändå.

Kalas-skönt!

Inga kommentarer: