söndag 10 mars 2013

Arma ömma kropp

Efter att ha jobbat åtta extratimmar denna vecka,
och spenderat hela helgen åt att åka skoter om dagarna,
och till att umgås med folk halva nätterna...
...så är jag nu både heltrött,
och öm i varenda kroppsdel!
(Å så sägs det att man ska vila upp sig om helgerna...huh?^^ )

...Men det är det värt! 

Jag har en tokken träningsvärk i armar och lår så jag tror jag går åt!
Så jävla gött,
speciellt efter att ha gjort något så jävla kul!

Hela helgen har verkligen gått åt till skoteråkning,
umgänge, middagar i det fria,
trevliga umgängeskvällar,
angling och fastkörningar!

...och fint väder har vi haft!

Helt jävla underbart!

Nu tänker jag stänga ner här, 
  mysa ner mig ännu värre här i soffan under täcket än jag redan gjort,
och fortsätta gnälla för Rob om min ömma arma kropp! ;)

Mer detaljer om helgen får ni nån annan dag senni!

Je örk int nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en toppenhelg:D