onsdag 6 mars 2013

Smart tjej

Igår blev det inga extratimmar på jobbet.
(tvärt om faktiskt, jag drog tillochmed till och gick en kvart tidigare! ;) )

Blev med Rob och Lars på en liten fin Tisdagstripp till Hallsberg för att kika på bil till Lars.
Å jojomensan, det blev, efter mycket om och men,
en ny bil till grannen med hem!

Idag dock,
då har jag slitit ska ni tro!
6-18.
Heja heja! ^^

...Har kommit på att jag ska försöka jobba så många extra timmar som möjligt nu innan vi åker till Gördalen och åker skoter,
för då kan jag förhoppningsvis sitta där uppe,
...och låtsas att jag är ledig med betalt Torsdag-Fredag,
och slippa ha panik över pengarna jag går miste om!
smart huh? ^^

Jag kämpar på,
så får vi se hur det går.
6 extratimmar in jobbade den här veckan hitills i alla fall...
Snart är Vecka tolvs Torsdag då betald i alla fall! ;)

Hujhuj gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen smart!! Det är inte alla som jobbar övertid frivilligt;)