onsdag 9 november 2011

Tunghäftad kärlekskrank

Jag får tunghäfta (eller heter det kanske "skivhäfta" när man egentligen inte pratar?) när Robben är hemma.
Kommer inte på något bra alls att skriva när jag väl sitter här och ugglar.
Kanske är det för att jag nu kan prata av mig med en mänsklig människa som faktiskt kan svara på mina knepiga frågor,
och inte bara har bloggen att "diskutera" med?

Eller så är det helt enkelt att jag mycket hellre myser ner mig bredvid karlakarln,
istället för att sitter här å bankar på en massa tangenter.
Ja. Så är det nog.

Men vänta ni bara,
ge mig någon dag till....
så har jag nog tröttnat lite på den där karln igen och sitter bänkad här mest hele tia. ^^
Höhö.

Ibland betyder det mer än annars...
Sanna hjärta Rob

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta hand om han ordentligt!!!!!