tisdag 15 november 2011

paniknödig i helt fel ögonblick

Mörkt som natten i hela lägenheten.

En kompis är här för att hjälpa oss fixa motorvärmar-uttag utanför,
och då var det tydligen nödvändigt att släcka ner hele skiten till en början...

Snäll vän som ställer upp.
Trevligt för bilarna att slippa plåga sig ïgång hela vintern.
Bra att han tar det försiktigt så han inte får sig en kula, den där elektrikern...

...Men jag som är så där förbaskat kissenojdig!!! :O

Här gäller det att försöka lista ut in i minsta detalj hur lägenheten egentligen ser ut när det är ljust.
Vart har kissekattarna placerat ut sina leksaker likt fällsnaror mån tro?
Kan det måhända ligga något livsfarligt att halka på i trappen?
Minns jag vilket som är handfat och vilket som är toilett när jag väl kommer fram?
Hur farlig är vägen till ficklampan, jämnt emot den direkt upp till badrummet?
Håhåååjaja, det trycker på här i mörkret.

Nu lever Naannii'n farligt ska ni veta! ^^

...
Och dääär kom ljuset tillbaka...
vad har jag egentligen sagt om att oroa mig i onödan? ^^

Inga kommentarer: