måndag 7 november 2011

Med måndagskvällarna i hjärtat

Jag och Louie verkar ha tatt måndagskvällarna till våra hjärtan.
Sist vi hängde så här all alone var också en Måndag...

Det är mys,
också att det lyckas vara samma veckodag sådär...

Jag mår så attans bra när jag får sitta där i soffan bredvid min vän och kika på de ensamma kärlekskrankarna i "Ensam mamma söker",
det mystiska i det "Okända",
och till sist sitta och fundera över hur tusan människorna i "Svärföräldrarna från helvetet" står ut i hela TRE timmar utan att bli skadade för livet. ^^

Tre avsnitt av olika serier,
ännu flera reklampausar.
Många diskussioner och åsikter.
 Tusentals tankar som genom våra ord överförs till den andres öron.
Som ventilation för själen.
Behövligt!

Måndagskväll.
En soffa. En tv.
Tre program.
Louie och jag.

Där trivs jag förbövulen attans bra!

Inga kommentarer: