torsdag 10 november 2011

Nu tar jag helg!

Tog mig en härlig sovmorgon imorse.
(Jaaa uuuhj så härlig!)
Tyckte det var perfekt att vakna 08.04,
speciellt då jag skulle ha vart på jobbet för fyra minuter sen.^^

FÖRBANNADE MORGONTRÖTTHET!

Såna här försovna dagar blir liksom aldrig riktigt som de ska...
Man går runt och känner sig helröten mest hela dagen.
Som om det fortfarande var natt.

Men på jobbet har jag i alla fall gjort någolunda rätt för mig,
genom att skippa fikat och vara kvar några minuter längre jobbade jag ikapp den där kvarten som jag missade på morgonkvisten.

Förbaskat skönt att få sluta 13 idag ändå.
Här vankas det frukost SLASH lunch då jag fortfarande inte käkat något ännu,
sedan ska tvättmaskinen få gona sig lite med mina arbetskläder.

Lite senare firande för Rob's mamma.
De blir kalas!

Nu tar jag helg!

...och hur är eran dag?


1 kommentar:

Anonym sa...

Börjar att bli förkyld, bläää:(