söndag 6 november 2011

Klappälskare

Sitter här och funderar lite på vad man kan ge de nära för julklappar i år...

Jag är (om ni inte redan visste det) vad man kan kalla ett JULFREAK!
Jag fullkomligt älskar julen!
Älskar mysfaktorn, snön, pynt, umgänget, baket, klapparna...
ALLT!

Enligt mig finns ingen högtid bättre än julen!
Inte på långa vägar!

Därför spelar också julklapparna jag ger bort en stor roll för mig.
Jag kan sitta i flera kvällar på rad och slå in dem i fina papper,
planera vilket paket jag vill att personen ska öppna först osv.

Och när jag väl börjat köpa julisar,
då är det väldigt svårt för mig att sluta.
Därför blir det alltid väldigt många klappar som det står "önskar Sanna" på i slutändan.

Jag älskar't, så är det bara!
Älskar att visa mina nära hur mycket jag uppskattar dem,
genom att de dem något jag vet gör dem glada.

Än har jag inte köpt en enda julklapp,
vet dock flera människor som redan är färdiga med deras inköp! :O

Hur är det med er?
Har ni börjat? =)

En hög av "önskar Naannii"-paket ett föregående år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är raka motsatsen, lite som Grinchen.........men det är väl tur att vi är olika=)