fredag 30 juli 2010

Dag ett folkrace

Första dagen av Hedparksfestivalen i Folkrace är till ända.
Lär säga att alla Fredriksbergare som var med gjorde jävligt bra ifrån sig! :) Tre heat grejjade, två kvar imorn, sen blir det finaler.
Riktigt tråkigt folkrace-väder dock, men det gör ingenting så länge man har en varm skön dusch att komma hem till. Hoppas på bättre imorgon!

Det är sjukt vad till mig jag blir, fastän jag bara står bredvid och tittar.
Kanske är tur att jag inte kör själv? xD


Föressten föressten föressten!!!!
Jag måste bara få berätta att jag nu gått ner två storlekar i både byxor och tröjor på jobbet sen jag började gå ner i vikt!
Tröjan har nu mer storlek S!
Happyface så klart! :D

Iofs är detta en "snäll-spegel" som står lutad mot väggen och gör att man ser mindre ut än vad man är...men ändå ^^

Tycker fortfarande inte om det jag ser framifrån...

Men ja, sidan får duga.

NU:
Umgänge med härliga människor!

:)

Mer bilder och grejs kommer efter helgen!

Inga kommentarer: