onsdag 14 juli 2010

Dagens lista

Jag vill:
  • Vara ledig till helgen så jag också kan åka till Vimmerby och kika på folkrace (Rob och Andreas åker troligtvis dit Fredag eller Lördag. Jag måste jobba)
  • Åka till Dala-Järna på festival på Lördag då jag lika gärna kan slå Vimmerbytankarna ur hjärnan, och det ska jag nog göra också
  • Få tid att träffa Pisis så mycket som möjligt nu när hon är så nära mig som 6 mil ifrån i fem veckor
  • Åka Balder och strosa runt på Liseberg
  • Ta några härliga dagar i Halmstad
  • Handla röven av mig i Ullared
  • Vara ledig
  • Ligga på en solig strand och inte göra nånting en hel dag
  • Tillbringa ett par dagar i sommarstugorna
  • Åka till Höljes igen, men denna gång på folkracefestival
  • Att någon ska vilja jobba min Lördag nästa vecka så jag kan åka till Särna och kolla på skoteruppvisningen
Sen va det nog allt för denna gång.
Känns som jag inte hinner nånting,
men då var det bara å hålla tummarna för det mesta då?
:)

Nu, jobb!
Ovanligt! ^^

Inga kommentarer: