tisdag 27 juli 2010

Å så gick det

Så jävla taggad var jag visst inte ändå! ^^
Kroppen ville inte riktigt hänga med, och flåset hängde upp sig i bröstkorgen...
Planen var att ta en lite kortare vända,
men öka takten lite grann och inte köra på det gamla vanliga "idenhärtaktenorkarjaghurlångtsomhelst"...

Det slutade med att jag gick ut allt för hårt, och fick stanna och gå en bit två gånger på 4,1 kilomterer.
Förväntade mig bajsdålig tid och ingen hastighetsökning.
Men jag tog mig runt vändan på 24 minuter och 46 sekunder till slut.
En kilometer tog alltså i genomsnitt 6.03 minuter.

Det får duga.
Man kan inte ha braiga dagar jämt och ständigt heller! ;)

Har tagit mig en kvällspromenad med vovven,
och nu sitter jag och ensam-myser med några skivor stekt halloumiost, en kvist vindruvor och en ramlösa citron.
Inte alls illa!

Taggad taggad taggad!

"I'm starting with the man in the mirror"

Inga kommentarer: