onsdag 4 augusti 2010

fullt...

UPP!

Dagarna går i ett just nu. Hinner knappt sova förän jag ska upp igen.

Måndag var jag ledig, fast kallades till ett möte på jobbet. Sen tog vi oss en kvällstur tur och retur till Leksand och Rättvik jag och karln min.
Classic car week 2010, härliga tider!
Fina bilar om inte annat!
Folkfest!

Igår jobbades det 8- 19.30.
Hem och snida om, sen bara iväg igen...
till Rättvik på den stora crusingen så klart! :)
Trevligt umgänge med Pisos och Rob.
Sov några timmar i bussen på en parkering,
innan det bar av hemåt igen imorse.
Komma hem, snida om...
sen ner till jobbet igen.

Tackar Malan som ställde upp och tog mina tre första timmar idag så jag kunde åka.
Tack Sweetie! :)

Jobba 16.15
Gasa upp till kyrkan för träning av sångerna som ska sjungas på bröllopet på Lördag.
"Kärleksvisan" och "Du är allt" går varma här hemma ska ni veta.
Här pluggas det sångtext och takt!
Äntligen hemma och ska börja ta tag i hushållet.
Dra en snabb tango med snabeldraken och mata tvättmaskinen med lite lortkläder.
Sen stupar jag nog någongång runt 22-tiden skulle jag tro.

Dagarna som följer ser ut så här:

Torsdag: Jobb 8 - 19.30
Fredag: Jobb 8 - 19.30
Lördag: Bröllop och sjungning, Hem, snida om, Och iväg igen!!!
Och vart ska jag denna gång?
Jo till Folkracefestivalen i Höljes förstås! :D
Söndag: Vakna upp i ett asavarmt eller snorblött tält,
kika på folkrace-finalerna mest hela dagen,
Åka hem nångång på kvällningen
Måndag: SEMESTERVECKAN BÖRJAR!!!
Tisdag: Semesterveckan fortsätter...
Någon gång under dessa två dagar kommer jag troligtvis hålla kalas för släkten och fira den 21-födelsedagen som kommer på Torsdagen.
Onsdag eller Torsdag: Semesterresan med min käraste börjar
Torsdag: Fyllerifyllera 21-år och firar Någonstans i Sverige, förhoppningsvis Halmstad sittandes på en stenhäll i Steninge med min älskade och en riktigt mysig picknick... och fiska krabbor så klart! :)
Fredag: LÖÖÖÖÖÖN och det planeras ett besök på GEKÅS i Ullared om det går som det är tänkt.
Lördag: Liseberg?
Söndag eller Måndag: Hemresa...

Så ja...Tid finns det allt för lite av!
Träningen är både svår att passa in, och svår att hitta energin till.
Börjar ana att jag får nöja mig med mina morgon- och kvällspromenader tills semesterveckan är över...
Sen är det väl meningen jag ska komma igång igen! ^^

Hoppas jag!
Vill jag!

Just nu tycker jag det är både jobbigt och förjävlans kul med så här mycket på schemat...
Jag lever livet fullt ut! Njuter och mår bra!

Som sagt,
Det är bäst å passa på medans man lever,
innan man är död!

Vad gör ni om dagarna??






Inga kommentarer: