tisdag 27 juli 2010

Uppvärmning

Myser med tissebäbisen och väntar på att maten ska lägga sig ordentligt längst ner i maggen...
Det väntas joggingtur i kvällssolen denna vackra dag!
Är taggad till tusen, men måste vänta lite till...
Mamsen bjöd ju nyss på sin enormt goda matvetelåda som inte går av för hackor!
Yummie yummie yummie!

När nästa lön kommer tänker jag köpa ett par nya joggingdojjor!
Har behövts länge, men har inte riktigt varit högsta prioritet...
Men nu ni, nu är det ta mig fan dags!

Ny utmaning:
Innan den sista September ska jag ha sprungit till Tyfors och tillbaka,
en vända på sammanlagt 20 km.

Har försökt komma på nånting riktigt bra jag kan ge mig själv som belöning om jag klarar det, eller som "straff" om jag inte gör det.
Det borde vara något som jag tycker är grymt jobbigt, som jag absolut inte vill göra...
så att jag verkligen tränar upp konditionen nu,
och kämpar! ^^

Några förslag?
:)



Inga kommentarer: