onsdag 14 juli 2010

en sån där ubåt

Flutit runt i Hösjön med Louie och Djin i eftermiddag...
Eller flutit och flutit, gått på grund i Hösjön kanske det ska stå, för det stämmer ju mer?
Förvisso tog vi oss en liten simtur också, men jaaa, vi gick nog mest på grund ändå. ^^
Tycker om Hösjön, för där är man nästan alltid ensam, och ensam betyder att Djin kan skutta å kuta precis som han vill. Lite tråkigt är det ändå att vägen är så nära, och att folk åker som galningar, trots att det är grus, för jag blir helstirrig och kan inte riktigt slappna av.
Ingen överkörd vovve vill vi ha!!!

Bada älskar han å göra, hämta pinnar och bara ta en sväng... men jag kan tala om att det är en jävla skillnad när duschslangen kommer fram... Trots det har han både duschats, kammats, klippts och fått rena tänder idag! Inte dåligt det om jag får säga det själv! :)
Emellan varven har jag också hunnit med att tvätta en maskin, städat här hemma och tappat bort tissebäbisen både en, två och tio gånger!
Det är SJUKT va de är duktiga på att gömma sig.

Hugo är både högt och lågt. Fick nyss ett par klor i ryggen och ett par tänder i tros-lappen som visst stack upp. Leksaken jag gjorde verkar vara mycket uppskattad.
Bra han leker av sig nu, så vi kan sova sen! :)
Första natten gick superbra. Han låg mellan mig och Rob nästan hela tiden.

Livet leker!

Inga kommentarer: