torsdag 22 juli 2010

Brända kalorier för två

Alla knep är bra knep!
är det inte så man säger?

Att bränna sina egna kalorier är en sak,
men idag känns det faktiskt som om jag lyckats bränna för två.
Jag tvingade Rob bli med ut och jogga...
eller JAG joggade, och han åkte bredvid på min cykel. ^^
"Dumheter" kallade han det, latmasken...
men han ställer upp.
Alltid!
Tror han verkligen förstår hur svårt jag har med motivationen,
och han vet hur jävla bad jag vill klara av det här.
Kärleken, bästaste karln!

6,2 kilometer38 minuter och 33 sekunder.
Hela vägen in till Slalombacken och tillbaka...
För att vara första gången på tre veckor tycker jag fan att det gick jävligt bra.
Jämfört med 6,9 kilometers vändan jag joggat som snabbast på 43.01 så.
Kan ju inte ha tappat allt för mycket ändå känns det som?

Nu känns det förjävla bra igen!
Göööött mos!

Nystädad lägenhet och tvätten tvättad.
Snart kommer Rob's kompis och ska dra en sleepover här i natt.
Imorn blir det Karlstad och kika på bil åt honom.
Umgås med Maria å.
Ledig i TVÅ dagar på raken är jag.
Länge sen sist nu!

Livet leker!
Pass på!

1 kommentar:

Sockiss sa...

härligt! önskar jag kunde springa som en vind jag med!