söndag 25 juli 2010

Bruuuum bruuuum

Så var denna ledighet över för min del.
Söndagsjobb idag, sen kämpar jag på ända till 13.15 på Fredag innan nästa ledighet kommer.
Folkracefestival i bygden nästa helg! Årets höjdpunkt!!! :D
Alltid lika skoj!

Åkte långväga tripp upp till Särna igår. Tillbringade hela dagen sittandes på en sandstrand och kikade på snöskotrar som försökte hålla sig ovanför vattenytan samtidigt som det skulle åkas slalom och hoppas på flyg. Trevlig dag, kan inte säga annat!

Jag börjar bli en motorsports-nörd...
eller tror rättare sagt att jag alltid varit det, men det är först nu någon vill ta mig med på sådana kalasroliga tillställningar. Största drömmarna är att våga sätta sig i bilen och köra en folkracetävling, och lyckas få skoterkort och "lite" pengar över till en egen skoter att leka lite med. Vilka drömmar!

Nope, dags för jobb...
bilder från helgen kommer sedan.

Inga kommentarer: