söndag 18 juli 2010

Idioti eller bara smart?

Ibland kan man fan fundera på hur i helvete man tänker.
Fick hugg igår. Ofrivilligt hugg.
En karlakarl som inte direkt ville förstå att jag faktiskt hade pojkvän,
trots att jag berättade det klart och tydligt flera gånger om.
Sur blev han också, att jag kunde börja prata med honom...och SEEEEEEN berätta att jag var förbjuden frukt! hahaha
Kanske skulle jag börjat med att säga: "Hej, Sanna! Jag har pojkvän!" ???
Han tyckte i alla fall att jag faktiskt skulle kunna skita i Rob just igår kväll, för där fanns ju han! ^^
Det gjorde jag inte kan jag berätta! Aldrig i livet!

Nåväl, kanske dags att komma till saken?
Rob kom hem och jag berättade om gårdagen. Berättade om mitt envisa ragg och började säga hans namn....då fyllde Robert i med efternamnet!!! :O
Inte för att han vet vem det är, eller för att han känner honom...
utan för att dennes namn kom som svar från nummerupplysningen när han kollade upp ett nummer som skickat till honom i natt.

Hej, Jag heter Sanna och har pojkvän!
Om du inte fattar det direkt, så ger jag dig i fyllan min pojkväns nummer när du frågar efter mitt! ^^


Ibland är jag fan jävligt smart när jag dricker!
Hahahahaha!
Stackars karl!
Men nu lär han väl i alla fall fatta?

1 kommentar:

Musan sa...

Haha galna envisa karlar... Själv har jag typ samma problem fast lite omvänt. Det är en gift karl som raggar satan på mig :S