söndag 11 juli 2010

Säfsen Champions League!

Jag fick spela!!! :D
Fotboll alltså, igår, på Säfsen Champions League!

Fick hoppa in i det shangtila gröna laget "Team Skogen" direkt efter jobbet. Med syrran och en massa andra trevliga människor. Tog oss till åttondelsfinal tack vare att det lag som egentligen skulle gått vidare redan stuckit. Flyyyt! ^^
Där åkte vi tyvärr ur efter att ha spelat 2-1 mot laget som till sist slutade som 2:a i hela turneringen. Och som mitt lag redan förlorat mot med 6-0 en gång...
Inte illa pinkat ändå tycker jag. Bra gjort av oss! :)

Kvällen bjöd på fotbollsturneringsfest i Folketshus. Förfest hos Hanna med trevliga människor. En riktigt grym kväll!

Imorse dog jag bakisdöden några gånger. Inte konstigt. Ska nog aldrig mer roa mig med 7,5 Björnebrygg! Haha fy fan!

Tog med mig buspöjkera till finaste sandstranden i närheten och slog ihjäl några timmar flytande omkring på en luftmadrass. Myspys!

Förövrigt känns det bara som jag snackar en massa skit. Ordbajs...
Hinner ju knappt skriva nå här nu för tiden, å så blir de så mycke som vill ut när jag väl skriver att de bara blir en enda stor röra i skallen på mig!
Så nu lägger jag ner det här, väcker karln som somnat här bredvid mig i soffan...och tar kvällen.

Good night!

Inga kommentarer: