torsdag 15 juli 2010

Better for you

På mycket bättre humör nu,
men jag önskar fortfarande jag var där och inte här,
annat kan inte sägas, för då ljuger jag.
Louie lyckas alltid få mig på bättre humör.
Vet inte hur hon gör, men hon gör det.
Och bra dessutom!
Tycker mycket om att hänga med Louie! :)

Kom hem från stan en hel gnutta fattigare i pluskan, men mycket mera ägare till mat, rengöringsmedel, kattmat, schampoo osv osv osv.
Bara bra att ha grejer, saker man använder...inte en enda onödig grej tror jag att jag köpte!
Men ändå, Satan va fort pengarna försvinner! :O
Får trösta mig med att det i alla fall finns en hel frys, ett helt kylskåp och ett skafferi fullt av mat, så svälta lär jag väl inte behöva göra den här månaden i alla fall!

Hugo verkar ha busat klart för dagen. Däckat på soffkanten har han gjort den lilla krabaten. Tror han testat varenda ny leksak sen jag kom hem. Den gråa lilla råttan får nog kliva längst upp på prispallen för ikväll som det verkar. :)
Djin sussar lite han med. Bara matte som är vaken, lite uttråkad och har svårt att gå och lägga sig när ingen Rob är hemma.

Förstår inte att det ska va så svårt! Men det är inte kul att gå till sängs ensam...när man lägger sig kommer alla tankar, alla saker man vill berätta, säga till den som ligger bredvid. Och är man då ensam, så ligger allt det där bara kvar i hjärnan å snurrar runt runt runt...så blir det bara ännu svårare att somna.
Då är det bättre att sitta här...slökolla på tv och kika runt på internet tills man är så trött att man nästan stupar. Då blir det lättare att somna!

Dock tror jag det snart är dags att försöka i alla fall. Det är ingen kort jobbdag som väntar imorgon.
07.30 - 19. 45!!!
Och jag skulle tro jag är helt död imorgon kväll även om jag så skulle ha lagt mig för två timmar sen. ^^

Dagens att längta till:
- Lördag då det blir VNF-festivalen i Dala-järna med Pisis och kanske några till
- Nästa Lördag, Skoteruppvisning på vatten i Särna...och Jag fick precis Sms:et som gjorde mig ledig!!! :D
- Folkracefestivalen i Tyfors
- Semesterveckan vecka 32
- Resten av sommarens äventyr

Och jaaa...just nu, lite till Söndag också...
när Rob kommer hem igen.
Haha, är man kär så är man! ;)

Gissar föressten att ni gissade rätt på förra inlägget.
Nyfärgat hår blev det!
IGEN!

Vad tycks?



Inga kommentarer: