tisdag 5 juni 2012

Groggy kille

Junior är nu mer en väldigt sliten och groggy kille.

Stackarn har vinglat lite hit och lite dit ända sen vi kom hem från veterinären,
En slankan hit, en slankan dit,
och en slankan ner i diket ungefär! ^^

Han har precis hittat bästa platsen i soffan att lata sig i tills snurret lagt sig.
Sötkatt!
Men jaaa, nu var det gjort,
och jag har lovat honom att jag aldrig ska ta med honom på såna hemskheter igen!

Själv sitter jag och skriver shoppinglista...
Jojjomen, om några timmar drar jag iväg med siktet inställt på att befinna mig i Ullared när GeKås slår upp dörrarna imorgon bitti klockan 8.
Härligt Härligt!

Ska bara ta en liten omväg förbi Örebro för att få någon timmes sömn,
och hämta upp systeryster först!

Morgondagen ute på vift,
och det kommer bli great! =)

Shopping...
TJOHOOOO! =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker att det är bra att man ser till att få katter kastrerade/ steriliserade! Många säjer att de tom får ett lugnare o skönare liv eftersom dom slipper drifterna att härja runt och försvara revir och föröka sej. PUSSA KISSEN!
Ha en härlig shoppingtur och hälsa Morgan o OlaConny ;)