torsdag 14 juni 2012

Allvaret är på väg

Vaataditatoo!

Tre dagar kvar innan allvaret börjar igen!
swooosch, sa det med den ledigheten,
men joppijopp,
så ä dä du!


Men nää, det gör inte så himlans mycki faktiskt...
för de sista punktelipunkterna på den berömda "att göra"-listan är avbockade,
jag börjar bli trött på att nanna kudde alldelens för mycket,
och dessutom kommer uttråkandet smygande mest stup i kvarten...

Tror faktiskt jag börjar bli redo att vika kallisipper och sortera skittvätt nu!
Jag menar,
vem drömmer inte om att tillbringa sommaren med att göra sådant?
I do!

Haha!
Knasigt, men sant!

Nu ska ja passa på å njuta de sista dagarna av arbetslöshet för denna gång.

Dra en twist eller två,
sjunga med högt i musiken,
leva dagarna som om de vore de sista,
sprätta runt och göra det jag är bäst på...

Att vara jag!




Inga kommentarer: