fredag 15 juni 2012

Favvopryl, här för att stanna

By the way...
Jag tror att 5-56 är min nya absoluta favoritpryl!

"Universalmedel med unika egenskaper. Driver ut fukt. Underlättar start av fuktiga motorer. Förebygger elektriska fel. Smörjer. Löser rost. Lossar kärvande mekanismer. Skyddar mot rost och fukt."

Tjooo,
Universalt va det ja!

Den smörjer säkert inte bara dörrar,
(Som den förövrigt gjorde jäkla bra på min dörr.
Inte ett knyst så långt örat kan nå nu för tiden!)
Den borde ju kunna hjälpa till att få upp såna där irriterande hårt fastsittande lock på burkar,
fungera alldelens utmärkt som toarengöring,
och luftfräschare också!?

utomordentligt som hårspray?
som lindring på kliande myggbett?

 
Ja lär fan undersöka saken!

Ännu ett plus är att den luktar förbannat gott också!

 
5-56
mitt nya "för allting, mot allting!"

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN!? Den är ju min! :(
/Mamsen