tisdag 26 juni 2012

Inte som jag ville

Jag skulle tydligen inte bli någon bergsarbetare.

Jag kom inte in på skolan! "/
(Än så länge ska väl tilläggas, står ju som reserv...
men vet inte på vilken plats eller något, så det ser mörkt ut)

TRIST!
Kan inte säga annat...
Jag hade verkligen verkligeeen velat komma in där. =(
Har velat mer och mer för varje dag jag gått och kikat i brevlådan och väntat på svar...

Men tji fick jag!

Det är väl egentligen nu jag ska säga:
STARTA PANIKEEEEN!!!
Inför hösten,
men jag låter det nog vara...
tills på Måndag i alla fall. ^^

Om 8 veckor har jag ingen inkomst om jag inte lyckas fixa något...
Men hörreni,
det tar vi då.
Jag kan inte göra mer än allt som står i min makt fram tills dess för att det här ska fixa sig i alla fall.

Gasen i botten!
Se upp,
Naannii'n är på jakt!

L.E.V. L.I.V.E.T. M.E.D.A.N.S. D.U. K.A.N.!!!





1 kommentar:

Sivan sa...

Men Snaannii! snart en månad sen du uppdaterade ju! :)