måndag 4 juni 2012

Måndag

Började dagen med att ringa veterinären.
(Imorgon klockan 13 är det dags för lille Junior att bli av med bollarna^^)...

Och fortsatte den med att jogga en mil.

Skönt att vara ute efter slingan igen,
men jag förstår varför jag inte gjort det nu på ett tag...
Mitt vänstra knä vill helt plötsligt inte alls samarbeta och jogga lika fort som jag vill,
och orkar!
Tänk att de där gamla knäledsskadorna ska sitta i så förbaskat hårt!

Nog för att det gick okej,
att smärtan inte mer än kändes lite då och då,
och inte alls var så farlig...
men ändå,
Det är tråkigt när man känner att man verkligen skulle orka ta i dubbelt så mycket,
springa nästan dubbelt så fort,
men inte vågar...

En liten förbättring av tiden igen,
och det får mer än duga!
Så länge jag tar mig runt är jag nöjd!

Resten av dagen har jag mest softat runt,
Carro och Zandra var hit på en kaffeslurk,
och så har jag kikat in i grannhuset och tittat så Maria, Mange och Ebba överlevt natten med magknip.
Det hade dom, så då är jag nöjd!

Nu vet jag inte riktigt hur dagen fortsätter,
men det spörs väl!




1 kommentar:

Anonym sa...

Fa. vad du är duktig som joggar så låååååååångt! HEJA;D