tisdag 19 juni 2012

Manglar helgen och hänger veckan

Sista helgen som "arbetslös" för denna gång
(och förhoppningsvis någonsin^^)
blev super!

Hade trevligt och kul mest hela tiden,
och det är precis sånne det ska va!

Älskar att träffa nytt folk och andra bekanta man inte träffar så ofta.
Socialiera mig, helt enkelt!

Förövrigt har jag jobbat min andra dag på landstingstvätten idag.
Det går riktigt bra tycker jag.
Så mycket nytt att ta in så man blir lite snurrig i planeten,
men det är väl så det ska vara.
Tycker jag lär mig rätt snabbt i alla fall.

Igår lärde jag mig mangeln,
Och Jaaa, ujijuj tokken expert jag har blivit på att hänga upp byxor och tröjor på klädhängare idag!

Många har tyckt jag varit knäpp som gick från Coop för det här,
och ett tag blev jag nästan fundersam själv...
Men nej,
jag håller fortfarande med om att det var dags för mig att gå nu,
och just nu trivs jag oerhört med att göra något annat!

Dagarna går fort, folket är trevligt,
mycket fullt upp, ibland lite stressigt, men samtidigt kul.

Det enda svåra är att ta sig upp ur sängen om mornarna,
men det har jag fixat galant hitills,
...och det tänker jag fortsätta med! =D

Snart dags att nanna kudde...
Mys!


"Hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se..."^^



Inga kommentarer: