söndag 3 juni 2012

Donar'n

Har ägnat Söndagen åt städning.
Ja ujijuuuj, så jag har putsat och donat!
Diskat och tvättat också för den delen!

Men nu är det snyggt och fint!
Tillochmed i källaren,
och det händer inte ofta kan jag lova! ^^

Tjofadderittan!

Har lyckats stryka sex punkter på "att göra"-listan sedan igår...
Jojomen, det finns en sån för den här ledigheten också.
mest för att jag inte ska hinna bli så uttråkad om jag ska vara ärlig.
Haha...
men det skulle jag tro jag hinner med ändå.

Bäst att passa på att göra lite sånt där tråkigt vuxen-grejs som man inte orkar bry sig i annars.

Och så ska Junior ska kastreras är det tänkt,
ska ringa och boka tid imorgon.
En Ullareds-tripp skulle jag vilja unna mig också.
Ska kika möjligheterna att få med mig någon dit.

Annars är det nog bara bra om jag hinner va lite uttråkad också,
så jag är riktigt jobbsugen när jag ska börja jobba sen. =)

Nu väntar umgåsning!






Inga kommentarer: