måndag 25 juni 2012

Paj-as med riv i

Sitter och snaskar tacopaj med en sugen Junior bredvid mig...

Jag lovar,
drar han ens en enda liten nyfiken tunga på den tomma tallriken sen,
så får han dricka hinkvis med vatten innan han blir som katt igen! ^^
HOT HOT HOT!
Men Ooooo sö gött!

Förberedelserna inför den kommande Höljes-helgen är igång!...
Och vad är väl då viktigare än mat som man enkelt kan smocka i sig mellan varven av nytt folk och motorsport? ^^

Jag ser fram emot helgen så jag vet inte vad.
Varje sommars absoluta höjdpunkt!

I övrigt har jag inte gjort mer än jobbat idag,
Och jaaa, jag trivs fortfarande.
Dagarna bara flyger iväg, och alla är riktigt riktigt trevliga!

Förutom pajtillverkningen fanns det inte mycket mera att göra här hemma,
för städningen var visst redan halvens gjord när jag kom hem...
(Vardagslyx!)

Så nu sitter jag och väntar på att familjen i huset bredvid ska komma hem så jag kan gå över och tacka för senast,
(Midsommardagens kvällning startade där med underbar middag och sällskap!
Bilder kommer sen)
och umgås.

Tjoheeeej!




Inga kommentarer: