söndag 3 juni 2012

Nu är det dags

Jag har jobbat de sista timmarna,
städat ur skåpet.

Jag har sagt mitt sista "hej hej" från kassan,
lämnat det sista kvittot,
fyllt ut de sista varorna,
svurit för sista gången över leveranser som inte stämmer och varor som inte legat inne i systemet.

Det är dags att tvätta kläderna en gång till,
den sista.
Och lämna tillbaka dom tillsammans med nyckeln.

Jag tror inte riktigt jag fattat det ännu...
Det kanske kommer på Tisdag,
eller Onsdag...
då kommer det nog börja kännas konstigt att inte längre titta kalendern för att återigen kika "när var det nu egentligen jag började imorgon?".

Lite ledsamt när man tänker på det,
ändå.
Trots allt.

Men Coop finns kvar,
och jag vet precis vilka tider som är fikarast-tider.
Perfa! =)

Nu är det dags att säga hejdå!
Och hej till framtiden!



1 kommentar:

Anonym sa...

L Y C K A T I L L ! ! !