tisdag 17 januari 2012

Wordpoop

Min vän påpekade nu ikväll att jag vart jäddra dålig på att uppdatera bloggen nu på sistone...
Så jag lär väl ta mig i kragen å ordbajsa ner lite här så hon (och ni andra) får nånting att götta er i. ;)

Jag är OK.
Har haft fullt upp med mig själv på sistone.
Mig själv och vännerna.
Jo då.
Och roligt har jag haft mellan varven sova och jobba.
Fasligt roligt!


Jo, jag skulle nog tillochmed kunna säga att jag inte haft så roligt en hel helg på jag vet inte hur länge som helst.
Då har det vart kul på hög nivå kan jag lova!


 
Annars är det lite upp,
sen är det lite ner.
fast mest är det nog ändå uppochner samtidigt.
Jämnt å finnt sånne dära.

Jag tänker. Grubblar.
Som vanligt.
Alldeles för mycket som vanligt.

Ibland vore det bättre med ovanligt, öm en så säg! ;)

Ordbajs, jag tror ja ger mig nu!


Inga kommentarer: