måndag 9 januari 2012

Vad ska jag göra med mitt liv?

Ibland får jag gnutta panik över framtiden.
Speciellt nu på sistone...
Helt plötsligt blev den så oviss med allt!

Har försökt komma på vad jag vill...
men fortfarande Naaaada!

Allt jag vet att ett heltidsjobb allt skull sitta bra finnt.
Men vart hittar jag ett sånt då,
när jag redan sökt varenda jobb jag skulle kunna tänka mig de senaste månaderna,
och bara fått "nej tack" som svar av en 4-5 stycken (av ungefär 40 ^^)?
Och plugga tjålar folk med mig om...
men VAAAAD?

Redan om några månader måste jag kanske ha en plan med mitt liv.
Annars slutar jag troligtvis som hemmafru hos mamma och Stickan...
Och njäe, inget illa menat, men det vill jag inte. ^^

Okej.
Allvarligt...
Jag börjar halvens få panik!
Nej...
jag HAR panik.
...Snart.
Vad ska den här förvirrade tjejen göra med sitt liv?
Någon som råkar ha ett heltidsjobb till övers till henne?
Jasså inte?
nähä...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du som är så jäkla bra på att skriva borde läsa till nåt där du får använda den sidan!!!!!
Kanske du skulle bli en superbra lärare!?