söndag 8 januari 2012

På dejt med tidningen

Idag har jag haft en dejt med tidningen.

Jo, det är sant...
men inte en sån där "dejt" att jag legat å rötat mig och läst hela den där pappersgrejen...
utan en sån där riktigt dejt,
på riktigt!
en sån där med två karlar som skriver för den. ^^

Och planerad var den också till på köpet,
den där dejten!

Haha, ja herre min ge.
Jag undrar själv så här i efterhand hur
tusan det kunde komma sig att jag helt plötsligt blev uppringd och frågad om jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på en intervju.
Och hur i helskotta jag ens kunde gå med på det???

Men det gjorde jag.
Och det gick bra, än så länge...
vi får väl se hur slutresultatet blir. ^^

Imorgon,
I "Nya Ludvikatidnigen",
Dyker vi upp jag, Maria och Mange...
under en intervju om varför ungdomar väljer att bo i småbyarna.
Varför vi bor kvar,
och vad vi skulle önska finnas mera...

Man får ju hålla tummarna på att vi inte lyckades säga något dumt så vi måste fly byn illa kvickt...^^
haha neeej åsch då!
De gick finfint!

Spääännande!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli jättekul att läsa!