måndag 23 januari 2012

Fan

När fan vänder livet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror , eller av egen erfarenhet, så vet jag att det inte vänder åt nåt förbannat håll förrän man själv bestämmer att det ska vända. Jag gick en väg i livet som jag ville skulle vara rätt, men jag mådde jävligt dåligt för innerst inne visste jag att det inte var rätt. Jag gav mej själv en STOR SPARK i baken och vände åt ett annat håll. Jag mådde dåligt för att jag släppte taget och lämnade vägen jag gått förut men efter ett tag blev allt bättre än det nånsin varit. Jag blev inte frälst eller nåt ;) men jag bestämde mej för att inte hänga upp mitt liv på en person som jag trodde var rätt för mej. Det var det bästa jag gjort och det var värt alla helvetes tårar och smärtan som jag genomled under tiden som jag lämnade det gamla.