onsdag 18 januari 2012

Jävlar!

Försöker reda upp mitt liv.
Rensar saker som inte ska vara kvar.
Som inte kan vara kvar.
För tydliga minnen.
Saker som hindrar från att ta avstånd från drömmen.

Det räcker att jag måste dras med tankarna.
Och alla de där förbannade känslorna!
Redan där är det för mycket för mig att handskas med.

Hur lyckas man glömma något man inte vill?
Komma över en dröm som man någonstans långt ini fortfarande hoppas på fast den redan gått i kras?
Hur kommer man vidare, när man inte ens kan tänka tanken på att göra som förra gången?
Vad gör man åt allt det där planerade som inte längre finns?

...Och så den där jävla ångesten över att ha misslyckats med något man kunde ha gett allt,
igen!
Att inte kunnat vara den där bra som man hade önskat,
att allt gick åt helvete,
fast jag ansträngde mig.
Försökte.

Jag försökte...
det gjorde jag verkligen!

Misslyckat.
Totalt.

Jävla drömmar!

SATAN!

Inga kommentarer: