måndag 9 januari 2012

fullmoon och ny jobbvecka

Kvistnisse (alltså jag) har precis dragit i sig lite ägg till frulle.
Har sovit halvt om halvt i natt,
både bajsbra och skitdåligt...

Någon mer än jag som blir påverkad av fullmånen?
Har svårt att somna, och vaknar en tio-tjugo gånger under en och samma natt?

Don't like it!

Kylan har kommit under natten också.
-18,9 har vi inte haft på hele långe vintern!
Schilliiiiiiiii!
Men hellre det än alla dessa plusgrader som har härjat runt. ^^

Slår mig själv i ansiktet några gånger,
och försöker vakna till för en heldag på jobbet.

Veckans jobbelijobb:
Måndag: 8.45- 19.30
Tisdag: 10- 19.30
Onsdag: 16- 19.45
Torsdag: 8- 19.30
Fredag: Off
Lördag: 8.45 - 18.15
Söndag: 10.45- 18.45

(så slipper ni fundera på vad jag ska hitta på under veckan, menar jag ;) )

Moneymoneymoney!

Pass på!


Inga kommentarer: