torsdag 11 april 2013

Redface

6,7 Kilometer slutade joggingturen på idag...
Men Åhj, vad drygt!

Måste ha sträckt mig eller något i ljumsken i förrgår när jag och Rob var ute på en lång promenad med en twist av jogging
...Jojomensaan ni,
jag lyckades få med honom ut till slut,
OCH jogga bitvis tillochmed! :)
Riktigt skoj att träna lite tillsammans för en gångs skull! 

Men nåja,
tillbaka till dagens tur och den onda ljumsken...
...Kände av den redan från början, men det gick faktiskt riktigt bra!
Hade flytet, farten...
...En stund åtminstone! ^^
Sen gick det nerför i vartenda steg jag tog.

Blev en långsammare joggingtur än vanligt,
men skön,
om man bortser från ontet!

Kanske får överväga att vila någon dag så det får bli bra innan jag försöker mig på någon tur till...

Redface efter 6,7 joggade kilometer


1 kommentar:

Anonym sa...

HEJA!!!! men det är nog säkrast att ta det lite lugnt om du har ont.