torsdag 18 april 2013

Storm hos mig

Det blåser som själva fan!
Nätt å jämt att jag orkar hålla mig på benen när jag går utanför ytterdörren,
nästan så att ja känner hur det viner runt mig,
fastän jag sitter uppkrupen under filten i soffan. ^^

Dom sa på radion imorse att det fanns risk för åska idag.
Jag har hoppats hela dagen,
(Jaaa men ååå, tänk er så jäkla mysigt!)
men det kanske blidde den här blåsten istället? ^^

Hur som helst,
så ÄR det innesittarväder, utan tvekan!

Jag har diskat och lagat mat efter jobbet,
varit på årsmöte med min bostadsrättsförening,

och jaaa,
sen hamnade jag här framför tv:n med
en burk keso, ett äpple, några godisbitar och ett glas vatten.
Fjärde (och kanske sista) finalmatchen i Elitserien har precis börjat,
och här tänker jag hänga tills matchen är klar! :)

Mina ömma rövskinkor, mina lår och mina vader hälsar och säger att de lever,
även om det är knappt, och tackar för denna vilodag! ^^
 

Inga kommentarer: