tisdag 16 april 2013

Kläderiklädera

Karlakarln i huset har styrt sin kos mot mer faderliga ställen (hans far^^)
och lämnat mig och Junior karllösa i några dagar framöver.

...Därför myser vi nu i soffan framför "Mot alla Odds" och "Biggest loser",
efter att ha sorterat, vikt och lagt in precis alla mattes kläder i byråarna!
(De som vart kvar kan väl tilläggas,
bra mycket lades i sopsäckar, 
och fick stanna där! ^^)

Jag kan ju ta historien från början:
Sedan jag och Rob blev tillsammans igen, 
har det blivit så att vi "bor" hemma hos honom båda två,
vi trivs helt enkelt bäst här!
Jag har självklart kvar min lägenhet också, så länge.
Det började väl med att jag sov över mest hela tiden,
och tog hit lite "extrakläder" så att jag skulle slippa hämta nya kläder i andra lägenheten varenda dag.
...Men dagarna gick,
mer kläder hämtades,
och snart tvättades de, hängdes,
och viktes också för den delen, här..nere hos Rob!

Det slutade med att de flesta kläder helt plötsligt bodde här...
på enbart TRE hyllor i garderoben!

(TRE!!!
...att få plats med alla de kläder jag använder på!
Öhhh, ibland kan man undra om Rob vet att jag är fruntimmer?
Det blev ju självklart ett jävla hullerombuller och nollkoll i den där garderoben.
Wierd!^^ )

...Så igår fick jag nog och hämtade alla mina resterande kläder och mina två byråar hemma i min lägenhet!

Onödigt att de där nödvändiga sakerna befinner sig där,
när jag själv mest hänger här! ;)

Så jahapp,
imorgon kan jag för första gången på en sisådär två månader,
 vakna, kliva upp...och välja och vraka,
av alla kläder, och inte bara ett fåtal plagg!

Tillåt mig?
Tjohooo! 'a

Mmm...nu, sängen! :)

Inga kommentarer: