söndag 14 april 2013

Behövligt för bitterusfitterus

Igår kväll åkte jag, Rob, Sandra och Joakim in till stan för att hälsa på Therese och Jocke.
Var en hel del dagar sen sist vi umgicks,
(precis som med alla andra känns det som^^),
så det blev ett riktigt kärt återseende! :)

Kvällen bjöd på ölspel och babbel,
 en sväng på krogen och nattlig efter-krogen-mat,
...och avslutades sen med en sleep-over på deras gata i stan.
 
En helt heeeelt okej kväll med andra ord! ;)

En helkväll med vännerna var precis vad jag behövde tror jag,
har känt mig rätt hängig och bitterfitti'g sedan j...
JAAAA MEN JUST JA...!!!!
men det vet ju inte ni ens om ju!??
...sedan jag slutade med snuset (!!!),
tänkte jag i alla fall skriva..! :)
(Inte så jävla konstigt jag vart bitterfittig hela långa veckan då? ^^)

Inte en snusjävil har tagits sedan förra Söndagen!
Tjohotjohooo, heja mig!
Dock tar jag en sak i taget, och koncentrerar mig nu först på att bli av med "vane"-begäret
(som fan i mig är miiinst lika stort som nikotinbegäret),
och kör därför med nikotinplåster...
Men ändå...
Jag är bra jävla stolt över mig själv ska ni veta!

Men nåja,
snusfri och grinig som en sur fjällko hela långa veckan...
(Aaaa, jag vet...stackars Rob!
Å jag håller med!
...Ett under att han stått ut med mig och mina psykutbrott.^^)
 Så jag var minst sagt värd en kväll av skojigheter!

1 kommentar:

Anonym sa...

DU ÄR SÅ JÄKLA DUKTIG!!!!!
Jag har själv slutat å röka å snusa efter många år å det var ta mej f.n det värsta jag gått igenom. Men jag håller tummarna för dej för jag vet att om det funkade för mej så funkar det för vem som helst. Man måste mota bort å ignorera det där förba.....nikotinmonstret varenda gång som han visar sej. Jag peppade mej hela tiden med att jag ville bli "herre" å bestämma över min egen kropp och mitt beteende. LYCKA TILL!!